Alla är så tjocka!

Jag sitter med Frida  (numera betydligt tjockare även hon) i knäet och hittar en bloggare från hudiksvall. För att ingen ska bli pist nämns inga namn. MEN de bilder som fanns på bloggen på både gamla bekanta och s k hejjare som jag inte sett på år visade att samtliga gått från vältränad till välätande. å då pratar vi rejält. Varför har alla blivit så tjocka? Var Hemma i delsbo för några månader sen och följde då med syster ut. Utan att överdriva fann jag minst 3 pers som jag hade svårt att placera pga svulna ansikten... Jag kunde inte ens tycka att det var roligt- eller sorgligt för deras skull. Enda jag tänkte var: Nej, nu sitter det säkert 2-3 pers och tittar på mig och tänker exakt  samma sak. Hyffsat jobbig tanke. Why? Pratade om fenomenet med emelie (hennes röv förändras aldrig, eller jo möjligtvis bättre o bättre med åren) när jag kom hem.  Hon förstog inte problemet. Ska nog visa henne bloggen från hudik så fattar hon nog. Haha fann en bild på en annan blogg - yes jag har kollat runt på bloggar. TLC missar aldrig chansen..... på han som hette "snyggo" när vi var typ 12. Han ser exakt lika dan ut. Tanke:Skulle man klassas som pedofil-light om man fann denne nu mera man attraktiv? I think so.

Älsklingshjärtat är i östersund.. jag har triiiiist! Har gått ut med katterna 5ggr idag. Jag kände efter 3e promenaden att jag kommer bli en kattant på gatan där jag bor om 60år. Nu, efter 5e vet jag bättre. Jag ÄR kattanten på gatan där jag bor nu. 21 år gammal. Grattis Jessica.

Jag tror att det blir åtminstone öl på fredag. T&G-stafen brukar inte vara så svårflörtade så...ja. 25års fest hos Danne på lördag. Tantpoängen bara raaasar av mig. Nu mat. Aaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0