Hälsingland- mitt eget land

image6Flickan på bilden har inget med texten att göra..

Idag var vi tre pers på 4a färgtekniker efter att Chris lämnat oss för att få ansiktsbehandling!  Den lyxliraren... menmen det gick bra ämdå faktiskt. Kung lotta, kung emma o kung jessica kirrar biffen! Jag älskar min assistentbäbisar.  

aaahahahaa msnar med Bejje från Henrics hehe han anar INgenting!

"Nu slutar du hetsdricka!!!" Var tvungen att uppfostra min 4år äldre sambo som hetsa i sig äppelmust som om han vore nån slags drickerska... "hmpf" säger han o titar stint på mig osm om han ville döda mig med en bågfil. "Sen erbjuder han mig en halva avocado, salload samt korv. Jag säger nää litt allt utom korven. När den frågan kommer ler jag älskvärda grisflinet. Jag ser att han blir varm inombords, och lite äcklad. Grisflinet är det tredje mest oattraktiva en människa kan göra, samtidigt som det är ganska gulligt.. so-oo-om jag.   

-Hepatit A och B är allvarliga sjukdomar.- Ja det tror jag.

Bertil 12. Bingo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0