Herr Ollon

Jag har en vän som är sjuk. När han läser detta vet han vem han är. När andra som känner oss läser detta vet dom också vem jag menar men han kan ändå inte bli riktigt sur för jag har inte nämnt några namn god damn it!

Igår på kvällen kommer ett sms. Min vän har hål i sin penis. Jag tänker inte gå in på hur eller varför för det svider i fingrarna bara av att tänka på det. Men hål var det. Varför berättade du detta för mig? Henric lever ju fortfarande! Han njuter ju av att veta sådant. Nåväl..eller äh! Okej ja berättar lite- det har med en tand att göra. Iiiiih! Nu fattar alla. hahaha.

Vännen sluta betala för saker o ting. nejnej inga horor eller nå sånt. Nu är jag trött. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0