jag och mitt röda hår..-

Idag fick jag förtroendet att stänga salongen. Kuuung! Hururvuda jag lyckades återstår att se imorgon. Menmen.. Jo, eftersom jag o Henric ska hem till helgen tänkt eja att d vore kul att bättra på hårfärgen lite så ja bad Ana att lägg apå en toning. Sist gjorde Leyla det så ja frågade henne vilke färg d skulle va. 7/77 sa hon. Köndes jätterött i mitt huve men hon hävdade bestämt att så var det. "Oki..." så ja sa till Ana att Leyla ville ha den färgen. "But thats very red. Thats red-red, super red" said Ana. "Neee lungt!" menade jag. Sagt o gjort, i med färgen, vänta lite, titta "Shit, this is red" ropar jag förskrämt till Ana som hånler lite överlägset. EvaLotta får skölja mig men eftersom jag har en lätt växande panik imig nu går jag nästan upp i falsett när jag för femte gången på 0,3 min säger att det röda INTE får komma på det blonda när hon sköljr blir hon aningens (aningensnervös och sprutar vatten i ögat(!) på mig. Tack Lotta. =)  iaf färgen blev svinbra. Blev lite rädd där bara ett tag. Väl hemma fnissar Henric när han frågar vad som hänt med hårfärgen. Han menar att det är en Jossenyans. "Men lugn karl" utbristr en ytterst förolämpad Larsson. Jossenyanser händer endast vid hemmafärg när man är 14. Så illa är det inte. Hmpf..

Jaaa mer då? massa massa. Iaf så ska vi ha kräftskiva när vi kommer hem på lördag.
 
Oj nu fes jag högt i soffan. Jag såg skrämt upp på henric som sitter djupt koncentrerad på MarioParty. Hans reaktion blev "Vad är det?" (med tanke att ja vände huvudet supersnabbt mot honom och titta paniklightslaget på honom.) "Fick du en uppstötning?"  WHAT? Va menar karln? Vaddå uppstötning? Får jag någonsin uppstötningar?!Jag valde att inte kommentera det å han bryr sig inte. Han spelat Marioparty.

Hör hur Katterna morrar i köket. Jag orkar inte gå dit. Vad dom än äter på vill jag ändå inte äta det själv o skulle det nu bli så att dom äter något lätt olämpligt så de blir tvugna att bajsa på väggarna och i sängen så får Henric torka. Hans jobb går ju lite ut på att torka bajs o liknande. Ja menar hade katterna helt plötsligt fått hyper hårväxt hade ju antagligen jag fått klippt dem...låter rättvist va?

Blää...hamburgermaten idag äcklar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0