Naturreservat gott folk!

Tredje dagen sjuk får jag lättare psyk. Måste göra något!!! Sagt o gjort, jag går ut. Hittar ett naturreservat och promenerar upprymt in. Har ju aldrig varit i ett natureservat o är lite osäker på vad det innebär.. Kommer älgar att stå fastbundna någonstans längs stigen? Finns det gigantiska burar med ugglor och måsar i? Jag är nyfiken.
Näejmen..? Det ser ju ut som gamla hemma...Var är jag egentligen? Skog, vatten, det luktar inte avgaser eller spya. Det ligger inte 243314 st gråa svarta, intorkade tuggummin på backen. Det ser ju inte alls ut som stockholm! Det ser ut som sverige! Efter ca 90min traskande i grönskan utan att ha möta en enda person slår det mig. Vad 17 gör jag här? Skämtar dom att man måste döpa den till Naturreservat för att få ha en skog här?...jaja. Skön promenad iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0