Pride, fest, fylla och bad

Var på Prideparaden i lördags med Em och C! Känns överflödigt att beskriva  stämningen, den var givetvis total (Utom gubben bredvid mig som boxade tjejen framför i ruggen för att hon inte stog still och vrålade åt en kvinna att Ill pusch my fucking fist down your throat..) Efter paraden åkte vi upp med katarinahissen-höjdräddast! Osen en liten promenad på söder. Eftersom jag och em var med blev det såklart mat för att sen gå hem till em o c för lite Pasoa, Ouzo och bailys. Ska man dricka ska man dricka fint. 

Efter drinkarna mötte vi upp Cs vän Chris på Ett ställe, typ bakom medborgarplatsen.. Kände oss superlyxiga när vi fick visa lägg men kom in ändå, trots att det var 23. Kanon stämning och jättetrendigt där inne. Hahaha iinte en spänn spenderade jag på drinkar utan blev bjuden heeela kvällen av diverse karlar. . Kände mig sååå lyxig. Jepp, kvällen gick i lyxens tecken- underbart!!



Träffade även Malinn H'gg o hennes nya Micke som tydligen ska till stockholm dom också. Nice. Hehe när allaerbjuden en dubbelmacka med Jimmy "F F"Jansson (Em sa att det inte alls va han men ja e inte så säker... Nåveäl, var ju inte direkt supersugen på det heller) Älskar "komplimangen", your so sweet I fucking cant think straight. Tänkte att det var ju Pride o allt så han blev väl gay i rena farten.
 
Nåväl- Vi gick därifrån. Sen började jag och C slåss. Kickboxas närmare bestämt. Barfota på södermalmstorg. Han vann. Inte så potippat, killen är ju colombian.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0