Promenad på stureplan

Henric är hemma nu-skönt! igår kom han in o mötte mig på jobbet. Vi var som vanligt kvar skitsent, halv 7 på lördagkväll, men hjärtat är så snäll så han väntar tålmodigt=) Sen gick vi å åt på götgatan o sen drack vi kaffe i gamlastan, jag ska bo där om det så blir d sista jag gör! Jättemysigt hade vi o en polsk kvinna (typ 55) sjöng opera i konsumkläder, som Henric uttryckte det. Men hon sjöng iaf fint. eller ja vet inte. Hur som helst, vi kom vidare och hamnade tillslut på stureplan. Stockholms "lyxhål". Men vad hände? Det var cruising där! Yes! Kändes som Delsbo all over again. O inte bara nån lyxcruising, det var så blandat! Fula bilar, mindre fula, snygga o tom en limosin. Fantastiskt.

Väl hemma drack vi te på balkongen o myste ikapp med alla ljuslyktor. efter nån timme tröttnade vi o gick in o spelade marioparty he he.

Nu sover henric. Själv har ja damsugit o plockat lite. Nu ska ja ta tag i golvet o skura så man slipper fastna i alla mina melonsaftsfläckar från förra veckan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0