Spiderpig, spiderpig...

Jag älskar Homer. Vi var på bio nyss, jag och hjärtat. Han bjöd moahaha. Det är det bästa med oss- vi bor tillsammans och delar på allt men vi betonar ändå att vi bjuder varandra då och då. För att hålla romantiken mer levande.

Hade den bästa av drömmar. Carlos o em fick en bäbispojke (nu är det dokumenterat, slår det in är jag synsk), verkligen jättesöt blandrasbäbis. Iaf, under hela drömmen hör jag en engelsk version av Idol-Daniels låt "ta våra drömmar, gör om dom till nåt fint, nån slags verkliget...." Fast i mitt huvud "take our memories and make them something nice, somekind of reality..."  framfört av en djup blackguys voice. sjukt. Så ja riingde heltenkelt em nyss för att berätta men hon svarade inte så nu ligger ett vackert medelande på svararen o väntar....med sång o allt. Verkligen inlevelsefullt gjort!

Henric sittre på balkongen o röker pipa nu.Han är sååååå fin!

Chris o andreas ska flytta till abrahamsberg snart- då är vi typ grannar. O Anica kom till vällingby igår. Jessica: "Yes! då kommer ju vi åka tunnelbana tillsammans jämt!"  Anica:"Jämt?!! ........jaha....." Jag är en omtyckt liten rackare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0