Stänga/öppna

Jaadu nu börjas det. Stängde ju heeela salongen igår å va nervös över vad chris skulle säga när han öppnade dörren imorse. Han ringer mig 7:46 nör han borde ha öppnat. När ja ser hans nummer på mobilen blir ja nervös...shit tänk om ja glömde låsa eller nå!!!!!?????  "Jessica är du vaken?" "ööö....jo...." "Hur fort kan du komma hit? Ja har glömt mina nycklar." Ja andas ut o upptäcker på åvis att ja faktisk är naken och nyvaken, påväg från duschen till sovrummet. har inte ens borstat tänderna.  Så ja berättar det för Chris. Ja inte att ja e nyvaken, blöt i håret osv utan att ja är naken. kvart i 8 utbrister jessica "Men, ja är helt naken.." "Okej men hur fort kan du komma hit?" Vet inte varför det var viktigt för mig att poängtera att ja blir där 35min istället för 30 pga att ja är naken.

Väl där möter ja chris o 2 stylister som väntar på mig. Ja streessar med nyckel o "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip !!!!!!!!!!!!!!!!" Så går larmet igång. Förbannat lyckad  morgon hahaha. Ska bli ruggans spännande att se hur det gpr imorgon då ja ska öppna. 7:30. Hahaha..

jag ÄÄÄÄLSKAR min Henric. "Gooold finger.."  sjunger han när han tittar på Bonddvdn som han håller i. Sen tystnar han ett tag o säger sen mjukt  "just ja, jag ska betala räkningarna nu Jessica".  Sen går han till soptunnan, tar ut soppåsen o går å slänger den i sopnerkastet.  Tror tom att han täner diska lite nu. Å allt ja gör är att sitta i soffan framför datorn. Whats wrong med mig? Eller han? Vad gör han här med mig? Han borde dejta nån puma av nå slag..men...tur för mig,. Den lille. Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman!! Va har du för mobilnummer nu för tiden?? Kram, Malin

2007-08-27 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0