Bäbis!

Igår hände det grejer! Lånade ut bilen till mohammed som skulle flytta. Han hade en kompis som skulle köra. En ruskigt korkad brud visade det sig. Mohammed ringer efter 10min o undrar varför det lukat bränt av bilen. Han beskriver ljud osv o vi antog att kärringen satt o slira på kopplingen. Jepp- kl.24.00 ringer M o säger att bilen står på fridhemsplan o inte går å köra längre! Fatta känslan av att ens helt friska bil "inte går att köra" längre. MongoMomo!

Imorse fick Henric åka o hämta den. Det gick sådär. Kopplingen är helt sönderbränd o Henric som skulle åka till falun idag o får den renoverad inför försäljningen. Jävlit bra jobbat! Var så arg på jobbet idag så M höll ju på att börja grina. "Antingen fixar du så vi får ny kopling o går inte det så får du köpa bilen för vad vi köpte den för o vi kommer förlora massa pengar." Blabla han försökte få det till att bilen redan var trasig- you wish! "Du, jag orkar inte bry mig- fixa bara så att bilen funkar igen, jag tänker inte lägga ner tid på att fixa den" d där med hormoner kan få en hur hjärtlös som helst. Men han lova att hitta nån så okej.
 

Sen lekte bebisen rodeo med sig själv o den sparka så hårt att Henric kände det genom magen. Älskar hans min när han nästan vrålar "sparkade den där?!?" "japp" "Nu mää?!" "jepp"" "Nu mää?!" Den är så stark o mysig lille körven. 4 sparkar fick Henric känna innan vi somnade igen.=) Sen vaknar jag kissnödig 03.34 o bebis sparkar  och brösten läcker. Allt har en baksida. 

Nu sitter jag själv i morgonrocken o tittar på Härenstam, äter fiskbullar o känner kid röra sig i magen. Drömmer om winerbröd o kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0