Dumma cp!

Haha cp cp cp!!! Nu sjönk ja rejält i Henrics ögon men det skiter jag i för idag är han cp!  Är så hilma trött på honom idag o hans äckligt nerspydda kläder som ligger på balkongen som han vägrar flytta... "ja men jag skaaa!" Hallå 25år senare å karln har fortfarande inte lärt sig att ta rätt efter sig utan 35timmars tjat. Härligt val av partner Jessica,,, oki första fyllan för han på väääldigt länge men ändå, känns som att nerspydda kläder på balkongen hörde hemma nånstans mellan 15-19års ålder eller har jag fel då?
Åsså ska det komma folk hit o äta mat och ÄNDÅ ligger kläderna där. Va i helv gör man?! Ja jag firade det hela med ett regelrätt utbrott. Ett fett utbrott utan slut o nu är jag så arg så d finns inte. Okej att ha persienerna nere om man har fina rackare i trä eller nåt men näe våra är stockholmsbostäderägda och ganska trasiga. Ser jättemycket ut som att vi bor på björkgatan faktiskt. Ett till CP!!!!! sen ska jag ge mig. CP!!!!!!!! Så klar!

Igår var en rolig dag däremot. Då var vi på läkarmissionens secondhand. 50%off på allt. På secondhand!!! Vi köpte en ny kaffebryggare (första någonsin faktiskt) men inbyggd essspressomaskin samt ångrör superfräch! 180:-.
Sen ett par skitfina pumps till mig 80:- och sen fick jag en GUNGSTOL!!! En jättefin gammal hög gungstol som Henric inte vågar sitta i för han är rädd att den ska tippa men jag ääääälskar den! Den fick jag av Henric 325:- och jag älskar den! Okej nu bölev ja kär i honom igen när jag tänkte på den. Där ska jag sitta o amma o sova resten av mitt liv. Plus att han var så söt att han åkte tunnelbana hem med den för vår lyxbil bestämde sig för att vägra öppna bakluckan vad vi än gjode så vi fick int ein den i bilen. hihi va dum han måste sett ut.

Min bebis är tillskillnad från mor och far sin en riktig hurtbulle. Den är jätteliten men kan redan sparka o fara runt som en riktig vilde. hyper mysigt. Skit. Henrics mat där ute luktar gott. O ja som bestämt mig för å va sur o åka härifrån när dom kommer. skit!

Nu måste jag tänkta. God mat o skam över björkgatanbalkongen? Eller ingen mat men slippa skam? fan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0