En liten Xander

Idag kom en liten plutt Xander ut från Nicole som uppernbarligen skötte sig alldeles galant på bb. Tyckte mig hitta lite hår på hans huvud på bilden dom skickade. Väntar spänt på att få se honom live om några dagra....har siktet inställt på söndagf men vem vet-

Imorgon...känner ångesten men nu koncentrerar vi oss på nikkis unge. den blev iaf fin.

linda berättade idag att hon också är en tant. Vi har verkligen funnit oss i våra roller nu efter två dagars helt fantastiskt intensiva samtal om elvis costello och frank sinatra. Samt om flydda ungdomsår och i lindas fall galna nätter längst södernsgator- Själv har jag väl aldrig riktigt nåt den nivån...på gott o ont. Kom fram till att vi båda är relativt stolta över vår påstådda  mognad och extrema inre lugn samtridigt som vi redan i förväg kan se oss som ångestvrak vid 40 när vi upptäcker att vi aldrig gick igenom hela "vuxenfjortisperiden" vid 20-25 års ålder utan blir tvugna att göra den då.. jessica- 44, hängröv i läderbyxor. Jättefint!

Grattis Anica-stoltast över dig=)

Henric försöker psyka mig. jag känner det.Han ska  tydligen "fixa" något med datorn vilket är skitsnack. Tönt han å. puss bäjbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0