Henric! SKAFFA EN EGEN!!!!!

 Dagens nyckelord: Julkorv.
Orkar inte IdolHenrics Idolsnack. "Hyffsat Julkorv. JulkorvsMarie. Julkorv.
Idol:satfläsk och julkorv" / Henric. Orkar inte mer IdolHenric ikväll.
Tur att mitt barn är ofött. Hon/han/det där hade skämts järnet över sin far just ikväll.
Piccasso: "ååååh...aaaaah-gurglande ljud i halsen- tack!"

Stänger av Idol o undrar vad som händer med musikvärlden nu. Näe d gör ja faktiskt inte men jag byter ut Piccasso mot Körberg och undrar vad som är fel på mig. Och hur toni&guy  tänkte när dom anställde mig. Haha d räknade odm inte med, stackars..!
how could I leave her. where would I stand. tommy..

Okej dagens urpsyk: M o R bråkar. R utbrister att M är rasist. Han hjälper hellre S än henne pga att dom är "samma". "Är vi ju inte alls" menar M. R vägrar lyssna. Grinar säkert en skvätt senare på dagen. Syrianen bråkar alltså med araben för att han hellre hjälper Persien än syrianen. Jävla rasse!......Stockholm i mitt hjärta...

HGenrics favorit hockeyspelare är Kenny jönsson. Jag tippar på 1 att det är för han är rödhårig/hans bror är rödhårig ja vet inte och 2 för att det är enda spelaren han känner till.
Henric hävdar något annat.

Dagens älska: Jan Guillou
                            Min mage
                            Steeves ögonbryn som han förövrigt har tappat
                            Henric +mat
                                          -prutt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0