jaa vad säger man?

Julfesten var helt sjukt rolig men tyvärr är det för bisarrt för att jag ska våga skriva om det här.. Läste om en tjej som fick sparken då hon bloggat om sitt jobb o efter som mitt jobb är som det är..ja tyvärr.

Har just ätit en sallad som smakade skit efter tre tuggor så nu mår ja illa..och hostar slem. Jättemysigt! Imorgon ska jag iaf till doktorn o kolla va d e för fel på mig!

Min vän M (djupt fokuserad): Jessica, jag måste berätta en sak för dig.
Jag: okej?
M: Jag är bi...
Jag: Ja?
M: Tänkte att jag måste berätta det för dig.
Jag: vaddå vet inte alla om det?
M: nääe...?

Nåväl.

Ser man på där satte skitsmakssalladen in. Kändes som en lättare bomb i magen.

9 dagar kvar till domen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0