Just ja..

..Idag råkade jag panikhåna "den 19åriga skönheten" som gift sig med Papa Dee 41.. "Fattar ni vad pinsamt näe hon ringde till sina kompisar:-gissa vem jag börjat dejta?!!! PAPA DEEE!!-  Kan det bli värre?? höhöhö" tystnaden var total. Okej var inte jäättekul men ganska tänkte jag surt.  "Host. Hrmm..Sara var tillsammans med honom förr". Sara är typ 26 kanske (i nuläget) o svin het! Vad har papa dee som uppenbarligen inte Henric har?

..var hos Kent på juldagen med klassfest från 9an. i urval. 
Var nog 2år sista ggn jag såg Elly, niclas o Harun iaf. Sigrid var d 4år sen kom vi fram till. Ojj.

Puh försökte sig på ärlighet fram mot kvällen. "Jessica! vad stor du har blivit". Han försökte senare  få det till att han menat vuxen. Jag kände mig a)Fet. b)Rynkig.

Malin Olsson myste på o ramlade ner för stentrappen på gården.

Lisa: Men Harun! Du pratar ju svenska!!!

Uppkom även en konversation mellan Henric o Harun som tog en intressant vändning. Jag tror att det handlade lite om att Harun ville in i Henrics stjärt. Ingen orkade lyssna men dom såg ut att ha mysigt iaf.

Lisa promenerade in med täckisar på Stadt.



plus att mormor pruppade sig genom hela julen. "men det är bara gas. det luktar inte" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0