Doktorn kan komma.

Kom o ge mig en spruta i skinkan! Jag vill ha ett vaccin tack.

Om man äter säg 10st normalsmå/stora handrullade negerbollar på 1,5h ena dagen o sen ca 4st likvärdigt stora dagen efter på ca 10min och däremellan drömmer att man är hemma hos en gammal kompis föräldrar och faktiskt stjäl chokladbollar ur deras frys- är man sjuk i huvet då? Till saken hör att tanken på ytterligare 14 negerbollar inte äcklar mig. Den lockar mig faktiskt lite... Endast förnuft och halvhjärtad vilja räddar mig.

Förkyldast o i morgon lär ja jobba. Och äta julbord för fem. (Hävdar numera bestämt att det är fyrlingar där inne. Absolut inte pga magens fjuttiga rundör utan för att det är lättast så- de fyra behöver mycket mat o ja är hungrig nästan jämt. 22kg+: här kommer jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0