Bamsetuggummi...

När jag kom hem i kväll luktade det bamsetuggummi i hela lägenheten. Henric är världens gulligaste gofis. Som är finast. Jag smsar honom ang bamselukten. Han ringer upp: "...ja men jag tog bara fyra stycken. .....och det var jag som betalade dom"! 

 Som sagt
 'r ja nyss hemkommen ,en snabbis  på spybars uteservering samt pizza med nåra från T&G. deet var skönt men jag orkade inte riktigt hela vägen utan åkte hem. (okej ärligt, ja fixade inte riktigt de grön/bruna skinkbitarna på pizzan.Magen dog!) GJorde dock ett litet stopp för godis när ja kom på att henric är ute med sina kompisar. Tänkte att får jag bara besöka damernas väl hemma borde allt bli som vanligt... Så nu sitter jag här med min påse. Nice...

Ja vad säger man? Har haft semester en vecka. Har varit hemma i hälsingtland o bara mått topp med familjen, mostern och mormor. UNDERBART! Kändes kääst att åka därifrån faktiskt fast nu när ja är här så älskar ja det också. Jag har nog gått å blivit en sån där positiv o nöjd person.....HAHA! Henric ser nog mäkta frågande ut omn han läser d här. "Nöjd? Positiv? näeee.. inte jessica väl?" Äh du är kär i mig iaf puss bäbis=)

Idag saknar vi Chris och önskar honom lycka till på nya jobbet. Sen klämmer jag i med en liten kärleksförklaring till Nicole&Connys ofödda bäbis för att den kommer födas med biceps och med mig som morskin. 

Imorgon ska jag jobba. Näemen!! Va va de? En liten liiiiten suck slank ut.

På en mobiltelefon finns 25 000 olika bakterier. - På en toasits finns 4 000. Lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0