Det där om psykosus Philialis...

Psykosafton på jobbet idag då- Köpte bla en burk keso till lunch som ja åt ca två skedar av. Därtill en nästan oöppnad burk oliver. När jag skulle gå hem ikväll vid 8 riktigt längtar jag etfer att göra mig lite färdkost med keso o oliver bland annat. Väl inne i personalkylen ser jag ingen keso. Ingen keso alls. Borta! I olivburken ligger 8 oliver å skvalpar. 8 av 52. Va i....? Vad hände? Efter ett moget övervägande bestmmer jag mig för att kompensationsstjäla ett drag smör till min smörgås istället. Och en kexchoklad.

Jess: "VB på 4an kl21:00?! high five. High five!! HIGH FIVE MOTHERFUCKER!!!!"
Henr: ".............................."


Idag kom jag på ytterligare tre andledningar att älska mig sälv.

Tamtadaaaam!!!......
Jag älskar mig själv för att:
1)Jag inte vet vad som menas med Timerland. Musik vet jag- men vad? Och jag antar att det har nåt med Timberlake att göra. Men där tar det slut.
2)Tankar som "tänk om jag vorde en gravid, påtänd hora i lettland" och  "undrar om doft ljuset luktar mer tänt?(för att sen "lukta upp" lågan i näsan där samtliga näshår i högra borren brinner upp)" dyker upp i mitt huvud.
3)Jag just kände att jag älskar Carina Berg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0