Malin o Albert

Ni är min homeboys nu. En vecka till malin sen så. hihihihihihihhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHH!!!!!!
LÄNGTAR!!!!!!=)


Igår var det top model, min chef är i juryn. Kung.

Jo, den Malin som undrade om mitt telefon nummer så har jag samma nummer som jag haft sen  8an så ja har inte bytt alltså..
 Vilken Malin är det som undrar?


På lördag kommer mor, far, systerstor samt bror hem till sweden igen. Pratade med min far igår å då hade dom badat en gång på 4dagar o de hade regnat men dom hade d bra ändå. dom spelade kort när han ringde. Ja själv är man ju i sverige i höst kylan, vilket inte all stör mig för det är sååååå mysigt!

Academy i helgen för första gången för larsson, spännande. Önskar starkt att jag inte:1 får en utskällning. 2 ramlar. 3 förstör något. 4 glömmer något viktigt så att de tre föregående punkterna inträffar.
 
Linda: "Jaha, hej! Linda heter jag. (Kommer ut från toa, räcker fram handen till test-assistenten) Det är vatten, inte kiss! Eh, Oj"

Kommentarer
Postat av: Malin Sandin

Hej gumman! D är juh jag Malin från NFI,, försökte juh få tag på dig den veckan du var uppe i delsbo, men jag kom då inte fram på d nummret som jag hade till dig i alla fall :P Hoppas du hade d bra när du var hemma i alla fall!! Kram på dej!

2007-09-17 @ 08:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0