MIN Henric=)

Älsklingshjärtat har diskat, handlat, lagat mat OCH serverat mig här på soffan där jag ligger o dör i självömkan. Han tar hand om min jämt o jag är en lat invalid som klagar på dålig andedräkt..stackars karl. Men SÖTAST är han. Han ska iaf få fina presenter av mig. =)

Ja ska fixa Lasse åt Kristin. Jaharå det ska jag!

Mmm nu hör jag honom ute i köket när han hummar på singin in the rain- GULLE! Åsså han han fixat efter katterna.

Nästa helg ska vi ha kalas. Då fyller han 25 så då blir det för hoppningsvis trångt här hemma och som den snäppet sämre hälften i vårat samboskap som jag faktiskt är, låter jag födelsedagsbarnet laga all mat själv.

Hejja the Larsson sisters hemma som tog sig till final. Och ks 4e plats. Jej!

Nu mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0