Idag är en ny dag.

Medger att det kasnek är töntigt att känna sig nöjd över ett bråk med en 60+are men bor man i blackeberg o är hemma från jobbet 3dagar/vecka när alla andra jobbar får man vara tacksam över det lilla.

Är inne i en ny fas, eller hanske har jag gått tillbaka till den gamla som var i v.17-25 när ja var konstant trött. Sov till 12 imorse o nu är jag fortfarande såååå trött!  Ska gå ut o gå en sväng. Vill egentligen till gymmet men kroppen säger ifrån. Så fort jag rör mig får jag monster sammandragningar o bebisen får gärna, även om vi längtar ihjäl oss, stanna några veckor till.  Men som sagt gymmet hade vart bra då ryggen krakelerar snart.

Ellenor (min s k svägerska) var hos oss i helgen o det var jättemysigt! Gick på stan o åt middag i Gamlastan. Tittade på film o bara hade det skönt. Åsså fick jag massage o det är sånt som får mig att älska någon! Vi gillat! Persson kom också förbi en sväng på fredagen. Förhoppningsvis kommer han o hans Lina (hans sprillans nya tjej sen nästan ett halv år tillbaka men som ja fortfarande inte fått träffa) ner ändå nästa helg. Kära storasyster ska komma på torsdag o "fixa frillan" (uttalas med söderkis-dialekt för bäst effekt).
 
Ikväll ska vi till KS på informationsträff. Ni skulle bli förvånad över vilket besvär dte är att föda barn. Räcker inte att veta hur var o när den ska ut. Näe det är 33 miljoner andra saker man MÅSTE veta för att allt ska funka för alla parter. Å då syftar man på allt o alla från föräldrar o personal, till andra blevande mödrar samt medtraffikanter på vägen till BB. Lugn.
 
Abbe det monstret är frustrerad över att vi inte går ut någon gång o illustrerar detta genom att 1)lägga sig i vaggan. 2)klösa på soffan 3)skrika okontrolerat. 4)bita frida tills hon också skriker. Samtliga punkter resulterar i stooor vrede från mitt håll, vilket uppenbarligen är bättre än ingen kontakt alls. trevlig katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0