Idag kör vi bilder!

Idag ska det mysas här på sidan o då tänkte jag skryta lite med bilder på delar av mysfint i mitt liv.

1)Henrichjärtat som gosar med magen/pojkbebisflickan.

      

2)Bebisens tilltänkta kläder som ligger och väntar i byrån som Henric renoverade.

  

3)Mormor. Precis som hon är!



4)Jag själv...och mina 13kg+. Hyffsat välplacerade va? 



Så nu räcker det. Imorgon ska vi till barnmorskan igen. Mysigt när H har tid o följa. Sen har jag råkat lova att klippa Jack imorgon. Får se hur det går med mitt nyinköpta tålamod på 2,3 sekunder blankt!

Jag luktar gott o nybadat. Nu ska jag sova o kanske kanske luktar jag inte bröstmjölk imorgon när jag vaknar. Vi håller tummarna. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men hej Jessica! Det var inte igår! HUr mås det!? Å Grattis att ni ska ha bebis!=) Det ska vi me, i Juni! hihi! Så spännande! HUr går det för dig nere i S-holm? Trivs ni bra? Hur vart det, visst hyrde du stol ett tag?! Trivs du på Toni&Guy? Så fin du är med kaggen!!! Visst känner man sig smidig och elegant! ;) Känner mig som en floshäst just nu, och bättre kommer det väl inte att bli hellet!
Ha det så bra! Kram kram /Kajsa

2008-04-10 @ 21:48:11
URL: http://kajjanbajjan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0