Sammanfattning

Idag har jag:
* solat
* tappat bort Frida
* hittat Frida (efter ca 40min panikletande)
* tvättat
* svurit över min revisor och det faktum att man måste deklarera. Orkar inte med sånt skit just nu!!!
* svurit över posten som inte lyckas få fram min bokföring i tid
* stekt och ätit blodpudding (!?)
* diskat, städat samt dammsugit soffan och soffkuddar. (Jämförbart med Rent hus-tanterna)


Igår jobbade jag sista dagen. Känds askonstigt att gå därifrån. Fick paket o tårta. Eller näe, det skulle vara tårta men Daniel orkade inte riktigt leta i frysdisken så han köpte olika sorters kakor, fick jag höra i efter hand.. Alla var såå söta o mysiga o kramades o höll på. Kändes lite som att de  gått i hop sig för att försöka få mig att grina..skulle ju inte förvåna mig. Nåväl, jag klarade mig från gråt men lite vemodigt var det ändå. Från typ 7dagar/vecka till ingenting alls känns helskumt!

Men men ska bli skönt att bara få vila upp sig. Är lite drygt 3veckor kvar nu innan bebisen måste komma. Eller ja måste måste den väl inte. Den har faktsikt medicinskt sett  5veckor på sig innan man tvingar den men näe, så roligt ska vi väl inte ha det hoppas jag!

Ska hem till Delsbo i helgen då Henric måste åka till falun. Han ville inte ha mig här hemma ensam så han skickar hem mig till de mina. Fint. OM jag nu inte måste gå över tiden lär den väl komma i helgen då, bara för att bevisa att den är en Larsson/östeberg-korsning.

Trodde föresten helt säket att ungen skulle komma förra helgen. hade i princip alla tecken i världen förutom vattenavgång men näepp! Ingen bebis.
 
Just ja en sak till! Mitt hår har numera en elegant mörk kopparton. Mina planer var svalt beigeblond men ja..tydligen ville min kära tekniker något annat ha ha. 

 
Ska nog gå o duscha nu. Känner mig stekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0