Snart dags!

4 veckor kvar sen ska ungen vara ute! Den ligger fixerad, allt är tvättat, inköpt o planerat (så gott man nu kan planera en sån här grej) Jag är stor o rund men  känner mig nästan läskigt fräch om man ska jämföra med många andra som gått lika  länge så det känns ju skönt. Fast ja e ganska duktig på att gnälla ändå..höfter o förvärkar o läckande bröst. Men fyyy vad jag längtar! Vill pussas o gosa små fötter o lukta på småhåren i nacken o bara mysa! 

 Sitter sen nå timme tillbaka o tänker på varmkorv. Hoppas verkligen att Henric vill äta det med mig ikväll. Annars rasar min värld samman. Nästan iallafall. Jag vill verkligen äta det ikväll. Blir liiite rädd för mig själv men känner ändå på nåt vis att det är ett normalt beteende. Som igår när jag i princip tvingade honom att dricka kaffe med mig direkt efter jobbet fast han inte ens var sugen på det. Stackarn..han är verkligen världens snällaste! Jag är så lycklig att jag inte är gay. Tänk om min flickvän var gravid o förvandlades till psykobitch nr1. Jag hade orkat en vecka. 

Träffade Mohammed igår. Myyse! Han bokstavligen kastade sig över magen..Ska bli spännande att se hur han kommer hälsa på själva bebisen när den kommer ut.

Jobbar sista veckan nästa vecka. Känns konstigt att veta att man inte kommer jobba d'r på nästan ett helt år.

Yes! Nu ringde just Henric. Jag frågade ang varmkorven. Han ville ha det! Nu ska jag gå å handla det snart.

MVH
/Fetto


Kommentarer
Postat av: Maya

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-17 @ 15:13:09
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: kajsa

Tackar!!!! =) det känns ju såå spännande! Jo jag har egen salong. LIiite besvärligt nu när man ska ha bäbis. Den blir ju som stäng då ett litet tag. Vi ska ju ha i juni så jag kommer nog att börja jobba igen i augusti. Men bara en kväll i veckan typ 3 timmar eller nåt. För man har ju alla fasta utgifter att betala, shit!=/ Helst skulle man ju vilja va hemma ett heeelt år, helt å hållet. Men det går ju som inte. Vi vet inte vad det är där inne, men en livlig en iallafall. Kallar den lilla grodan! =) Hehe.Men jag tycker att det känns som om det är en tjej...å har mest tjejnamn också.Så svårt med killnamn tycker jag. Vet ni vad det är? Å när är det ni ska ha? Vilket datum är ni beräknad? JO jag fick ju adressen av malin. Så kul med bloggar! =) JObbar du än alltså? JObbigt? Jag kommer nog att gå ner till 50% nu från 1/5 å sen från 1/6 sluta helt å bara ligga hemma å lata mig å käka praliner å se alla Oprah, Rachel Ray å ja Ellen å så! Sååå skönt det ska bli. Åså hoppas jag att det blir fint väder så jag kan sola lite! hehe! Kram kram

2008-04-17 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0