Spännande spännande

Fick hets ont i magen imorse när jag skjutsade H till jobbet. Kändes inte alls som nåt jag känt förr med sammandragningar utan riktigt ont.. så det var märkligt. Henric frågade om han skulle åka till skolan o vända men så roligt lär vi ju inte få det.
Iaf så kommer det o går lite som det vill nu senaste timmen men gör inte direkt ont längre utan lite halvhjärtat. Annars är jag som vanligt. Jag sätter tian på gaser som fastnat nånstans om man nu ska vara 100 uppriktig. Helt sjukt vilket uppvaknande- ja kommer ju inte fatta när värkarna börjar. Kommer fatta först när jag ligger o vrider mig o svettas o vattnet gått. Då först kommer jag tänka "hrmm undrar om man skulle ta o ringa hem H från jobbet" åsså missar han allt för där ligger jag o föder barn på golvet ensam.

Jamen det var väl en spännande morgon. Skulle inte sitta fel om den kom nu. Entrar v38 på lördag så det gör ju liksom inget om plutten tittar ut nu redan, men  som sagt inget jag kan styra över.

Dagens nya upptäckt och kärlek: Cashmere mafia. Oj vad jag gillar! Och vad inspererad jag blir till att blir en smal och vacker mamma med fina o dyra kläder. Fint. Saknar mitt jobb, jag är sjuk i huvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0