Den om MILANO!!!!!

Mor o far var  här idag  o bjöd på mat. Två pajer o två kräft o räksallader så nu är kylen fylld med rester igen. Mn godsa rester från melanders fisk. Sånt gillar vi! Sen visade ja o Henric en bil som vi hittat på internet som vi kanske vill ha. Står i ljusdal o ser sådär lagomt lurig ut men ändå rätt bra. Liten men rymlig o sjukt bensinsnål. Kanske kanske om vi har tur kan mammi åka å provköra den åt oss..

Jo, ja tänkte såhär. Tyckte inte att Mohameds  milanoresa fick den uppmärksamhet den förtjänade så ja lär ber'tta hur d gick! D svinet blev ju bjuden till Milano "during fashionweek" av sin designerpojkvän som förövrigt har en våning där nere. Det var modeller ÖVERALLT!!! Han beskrev det så fint:ett hav av vackra 180+cm människor med aslånga ben o super snygga kroppar. Vackra kläder, vacker hår! Gucci, Prada, Dior ALLA VAR DÄR!!! Åsså Milano..mmmmm... D svinet (som han numera heter i Milanosammanhang) besökte T&G där nere o fick guidad tur i salongen som var tusen ggr snyggare än våran...var ute å festade på massa innebarer, åt äckligt dyr lunch(typ 350skr för en tonfisksallad)o bara sög in italiensk luft och lyx lyx lyx... Men ja e inte bitter..

Vet inte varför ja började med ett inslag om en begagnad bil från ljusdal. Kanske för att poängtera för mig själv att JAG inte åkte på fasionweek i Milano -08. Jag letade bilar på blocket.se. Typ som en förberedelse, liksom trösta mig själv i förväg så jag inte skulle börja gråta när jag skrivit klart om "Det svinet". Som en påminnelse att jag också gör roliga saker, som att köpa begagnade bilar i ljusdal. Såhär i efterhand känns det  som ett onödigt inslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0