Sjuk igen!

Lyckat! Blir 2a dagen hemma idag o ja behöver handla lite, städa lite o framför allt äta lite. Men näe ja orkar inte. Känns som att ja dör om ja reser mig från min lyx bäddade soffa. Henric o ja gjorde nämligen om soffan så den är typ 40 cm djupare vilket gör att jag o mitt bihang till mage får plats mycket bättre! Åsså blev d mycke finare o mysigare. Men som sagt ja är sååååååå slut i kroppen. Mor o far är i sthlm idag så dom skulle komma hit o säga hej iaf.

Fick ett brev från trygghansa idag. Ett sånt klassiskt "hej nu vill vi att du betalar mer pengar igen!". Men näe i att betala rutan syntes ett -230,00! 
Läste på baksidan o där fanns förlåt å ursäkta vi drog förmycket sist, här får du 230kr insatt på ditt konto!
Gillar trygghansa idag!

Laura o hennes mamma kom in på T&G o visade upp bebisen. Laura fi´ck en lillasyster för några veckor sen vilket hennes mamma var oerhört stolt över då det skiljer 20år mellan laura o unge nr2.

Åsså ska linda o anders få bebis nr två!!! Kommer i september.

Hoppas verkligen att ja hinner gå på alla academys i vår iaf. Kommer ju inte kunna va me tyvärr men sitta i publiken iaf.. ¨


Nu ksa ja kolla på atlantis o sova lite mer. Jo alla ni ni bör kika på stardust. Supermysig film!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu har du chansen att vinna Veckans Header.
Kika in för mer info.
Lycka till.

2008-02-22 @ 16:00:11
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0