The man the myth...

´Hittade lite bilder på mitt hjärt. Roligt tycker ja, mindre roligt tycker nog han:


polerad




lurvig


Hinner hända mycket på ett år...Lägg märke till den ljuve lille colmbianen i bakgrunden.

Nu är han på terroristfest hos mia o jonas o ja är hemma med minst halsfluss. Kvällen till ära iklädd palestinasjal över ett lakan som han fäst med brunt bälte i midjan. Åsså fick ja sminka honom mörk under ögonen, buskiga ögonbryn o mörkt skägg. Måste återkomma med bilder sen.

Igår efter att vi kollat på film utbrister Henric lite väl förväntansfullt "ska vi titta på när dom dansar nu?" "What? Vaddå? Lets dance eller?" Undrar jag som trodde den säsongen var slut för länge sen. Henric rycker tag i dosan o får fram Lets dance. Sen lutar han sig tillbaka som en liten mysgubbe i soffan. När jag då tittar på honom läser han mina tankar o skäms nog lite o säger "Näe, vi kollar på Simpsons på 6an istället." Men byter inte kanal.  Jag är en god flickvän som vet att han gärna vill se Tony Richardsson i trikåer säger att jag hemskt gärna vill kolla.."Byyyyt inte..snääälla". Då blir han nöjd, får nog känna sig både lite snäll o lite manlig:1)han ville ju faktiskt hellre se Simpsons. 2)Klart man ställer upp om tjejen vill se på Lets dance! Sen halvsover jag med huvudet bort från Tvn o Hjärtat får se när dom dansar.

Roligaste annars just nu är att att titta på min bara mage när bebisen rör sig, sparkar i slår kullerbyttor. Hela magen rör sig verkligen. Ser ut som att man släppt in ett gäng ormar i magen..

Funderar starkt på chips. Meen å andra sidan har vi ananas i kylen. Jag borde nog resonera utifrån dessa faktorer:
* Viktuppgång:10kg
* Tid kvar till bebis: 11veckor
* Beräknad slutlig viktuppgång:33kg

Jag borde välja ananas...Jag borde välja ananas....Jag borde välja ananas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0