31/1-08

Idag har vi lyssnat på pojkbäbisdflickans hjätra. Det slog på fint och starkt. Skitungen sparkade tom till mikrofonen två ggr så det small till *stoltaste mama o papa.

Min mage är sååå stor nu! Jobbigt att böja sig framåt, jobbigt att gå fort, jobbigt att ligga ner. OCH jag har 3mån kvar! Känns spännande exakt hur stor den kommer bli...

Älskar alla (med vissa undantag) på jobbet!!!! Alla är så gulliga och omtänksamma även om Linda utbrast "haha jag trodde först att det var jessica som hade handlat!" när jag visade Laura linnet och skjortan jag handlat idag. Srtl M..tydligen waaaay för litet enligt Linda. Men annars är alla verkligen supersöta. Gillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0