Hellström, Larssons och Fröling!

Drömde en så sjuk dröm inatt. Jag och håkan helsström var instängda i ett hus i Bjuråker och det var Tilde Fröling som höll oss fångna! Jag och¨Håkan beslutade oss för att enda sättet att komma ut var att elda upp henne. Sagt o gjort: Håkan sprutade tändarvätska på henne o jag kastade brinnande tändstickor på henne. Men p¨å nå vis funkade det inte så håkan bestämde sig för att käva henne med en kudde! Sen fick han 2års fängelse. Jag gick fri.


Var hemma i helgen o träffade Xander, familjen, släkten o mormor. Bäbisen skötte sig exemplariskt o sparkade så alla fick känna. Mormor lovade att det blir en tjej så vi får se...
 Pappa o jag åkte ut med skotern o jag började vråla som en liten tjej när vi kom upp i 40km/h. Trodde lätt d va 90km/h. Sen skämdes jag. Åkte hem till sthlm idag så innan tget åkte shopade jag o mammi 30kg bebisgrejer- halva reapriset gillas starkt!

Tänker vara stolt flera månader över att jag fått disskuterat gravidmagar med fru Skarsgård samt bebisförväntningar med Marie Ljungstedt. Min lille kändismage=)

Henric är å tränar å ja har tråkigt. Funderar på att äta lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0