Jag och jag

Är såå fint väder ute idag! Jag o H har varit ute i några timmar nu i naturreservatet o sen gick vi o handlade. Känns som mars ute o solen skiner fast det är ändå lite kallt. Jättemysigt.  Imorse klev jag upp tidigt o diskade o städade o gjorde frukost o kände mig som världens bästa fru. -nöjd!-
 
Ikväll ska vi till A&E på förlovningsmiddag, även det jättemysigt. Synd bara att jag ska upp 6 o jobba bara...=( 
Älskar att både jag o Ch kände oss mest nöjd över den kostnadsfria middagen som väntar. Tur att fler än jag o H är fattiga just nu!
 
På fredag åker jag hem o d mina damer o herrar längtar jag rejjält till! Kankse, kanske att man får känna lite snö...?

JO! Nu ska jag skryta lite! I fredags pratade jag i telefonen med Sacha! Sacha som i avkomma till självaste Toni i Toni&Guy! Sacha som är med överallt o syns överallt. OCH jag gjorde inte bort mig! Kände mig känd och viktig hela dagen. haha älskar mitt jobb. (Känns bra att ja just nu går upp i varv över ett telefonsamtal hehe).

Känner jag våfflor i luften? I think so... Bra!

Idga är jag sur på M igen över den trasiga bilen o över de 0:- han har gett mig för besväret. Men antagligen mest över att han ska till Milano o gå på fashion week med sin snygga pojkvän. Det svinet.... Funderar iofs över hur het jag skulle känna mig i Milano med Henrics Jack&jones jacka från -05 vilket är det ända ytterlagg som jag fortfarande får plats i....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0