kurvor

Linda: "sååå...vad säger Henric om din nya -hrm- kropp?"
Jessica: "vad säger din pokvän om dina former? Just ja du har ju ingen"
Linda: "För lågt. Det gjorde ont."
Sara: "Jessica på måndag kommer tv- kom ihåg det. Då måste vi vara fina."
Undrar ibland över exakt hur ful jag är...

Älskar mohamed. Varje dag får jag nya tips om hur man bäst tar vara på tiden som gravid, tiden efter förlossningen och kanske ibland även under själva förlossningen. Sara däremot tog mod till sig, petade lite på magen med pekfingret o drog snabbt åt sig handen. "iii det är en människa där inne!!!!".

Eftersom bilen är dödförklarad sen nån vecka tillbaka ska den säljas o plockas isär o bli nåt annat. Känns tungt. Men ja tror att vi faktisk kommer tj'na på det h'r hahahahahaha jessicagirigbuken von anka.

Nu ska jag koka korv åt min fight man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0