shopping och Håret

Blev klippt idag påå jobbet. Gick sådär med förståelsen kände jag i efterhand. Blev jätefint o bra men det kommer ta ett år ungefär innan håret är så långt som jag ville ha det. Känns bajs faktiskt. Kul. Grattis.

Sen kom älsklingsHenric o hämtade mig från jobbet åsså gick vi o åt mat på hötorget o sen gjorde vi något stort! Vi handlade kläder till bebis! Kände mig nervösare påväg till affärerna än när jag gjorde gravtestet!

Vi började stort o kikade på örngott o täcken o sånna saker. Vi gav upp -tomhänta- efter ca30 min o åtminstone jag kände mig mentalt efterbliven o bara allmänt ovetande. Anatar att Henric kände lika.
Vi bestämde oss (som de mogna blivande förälsdrar vi faktiskt är) för att handla allt sånt tillsammans med min mamma. Hon har säkert koll.

Sen gick vi vidare mot kläderna.. Vi köpte 5 bodys o en blöjtrosa.
Jag: Henric..behöver bebisen nå mer kläder i början?
Henric: Vet inte. Kanske. Eller?
Det här med barn kommer gå finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0