sömnen

Igår sov jag till 11, gjorde frukost till henric innan jobbet, somnade om. Vaknade halv3 o trodde att jag sulle på bio med jack o H. Jack ballade ur så det blev inget. Jag somnade om. Tvingade mig ur soffan halv 6 o åkte till vällingby o handlade med H. Vi åt tacos o ja åt för mycket. Sen åt jag nästan en hel ananas och 3 litchi. Sen somnade jag om o vaknade när H väckte mig o sa att vi skulle gå å sova. Vet inte alls vad klockan var men jag somnade direkt när ja la mig i sängen. 

Vi skulle prova bion idag igen men rullesektionen var vists full så vi "fikade" istället i nån timme.
  
Haha tänk om jag o H skulle vara med på fearfactory. Jag skulle skylla allt på honom å d skulle sluta med en tripp dr Phil som tvbolaget fick pejja. Tur att ja inte har sillisar o snygg kropp för nu skulle dom ändå aldrig anta oss.
 
Imorgon blir nog en intressant arbetsdag. Hoppas jag lyckas  utan utskällningar med meningar som "du har pissat mig i ansiktet" osv. Känns som att jag fått höra det en ggn för mycket från en 40årings mun. Min högsta önskan när jag passerat 40 är att jag kommit såååå mycket längre än den mannen.

Så nu blev ja sur igen. Mooooooogen gubbe. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0