alkoholmässa...

Var på antikmässans prev igår med far, kristin o henric. Helt fantastiskt vilken stämmning!!!! Massa dyra o gamla saker (såg en tavla som skulle säljas för 20miljoner!!!) + helt fantastiska mängder alkohol. Skit mysigt, ju längre vi var där desto fullare blev alla. Själv gav jag upp efter 3h (gående inte alkohol) o parkerade mig själv o magen vid en skön bänk med en korv i handen. Vi var verkligen i papas hoods! Var vi än gick kom det "där är haan!! MANNEN!!" eller "LARSSON! Hääärrrrligt (med snärtigt r) att se dig!" från halvskalliga medelålders män som han känt sen tonåren typ. Det bästa i de kretsarna är att typ alla ser ut som ericsonsknegande trebarnsfäder: halvsletna kavajer, kanske lite orakad, buskishumor.
 När alla var minst lite halvfulla körde jag in dom till götgatan o åt pizza där, också supermysigt.

Nu lär jag äta mat o ska träna sen. Sen ska jag hämta Henric o packa upp barnvagnen som kom idag!! YES! nästa vecka får vi spjälsängen o sen är det bara att vänta in kräkisbäbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0