Den om slemproppen

Älskar att när mina föräldrar väntade kristin, deras första barn, och den berömda slemproppen släppte ropade min mor inne fårn badrummet : "Jag tror slemproppen gått!"
Pappas svar var 1): "Får jag titta?" 2):"Ska vi spara den?" Min mors svar var två korta "NEJ!"

Idag har jag varit o tittat på show som jobbet hade. Eftresom jag är ledig numera satt jag mest i publiken. hjälpte bara till lite med en färg. Meen vad som var värt att skriva om vara att en av stylisterna (Sandra) när hon beskrev sin klippning, angav MIG som inspirationskälla! Alltså uppe på scenen inför publiken! Troru ja vart nå nöjd eller? Har känt mig viktig heela dagen=) Sen frågade människan efteråt om jag var nöjd med resultatet, om hon lyckats återspegla min stil på ett bra sätt...haha ja va svinnöjd!

Ikväll ska Henric ut o ja e hemma o är orolig som vanligt. Vet att ja eg inte har anledning men ändå...finns så sjuuukt sjuka människor i den här stan så bajs. Jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0