Paj, bilbarnstol och nymålad byrå!

Idag vaknade jag halv 9 av att solen lyste in i vårt (välstädade) sovrum. Abbe låg o myste o kurrade o Henric var sovvarm o go. Klev upp o hämtade juice o en tidning o satt sen i sängen o njöt. *Nöjdast!
 Senare åkte vi till kista o handlade fler specialdesignade äggkoppar till pappa, samma som han fick i julklapp. Drack kaffe o åkte sen vidare till Babyland där vi spontanshoppade en bilbarnstol. Kändes fint o förnuftigt att inte ta en beg. Inhandlade även målarfärg på ÖB till byrån som stått nere i förrådet. Planen är at byta ut skrivbordet mot en byrå o spjälsäng. Känns förövrigt helt absurt när vi står inne i sovrummet o planerar  o donar + att jag kände mig som 5år när vi stog med försäljaren o pratade krocksäkerhet... 

Väl hemma gjorde jag köttfärspaj (första ggn ever i köket typ) o jag kände mig superduktig. Pajen är nu i ugnen så huruvida det sket sig eller ej får framtiden visa. Henirc målar byrån. Hejja old fashion könsroller!!!

No ska ja gå o kika på pajen, luktar aningens bränt..

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! :)

Jag har vunnit en tävling där jag får en egen domän,
men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska heta.

Lia.se eller LiaFlorenz.se

Vad tycker du? Tacksam för svar!

http://mydearbylia.blogg.se/1204991884_frga.html

2008-03-08 @ 17:46:31
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0