Ångestladdat

Ja nu har man varit glad o mysig för -plingplong- så kom det världenssnällaste farbror till min dörr med biljetterna till My Fair Lady. Home delivery från blocket. Vilken kille! Åsså ringde han från verkstaden o sa att näe de två fälgtyperna vi hade inte passa alls (han hade provat båda) så han skulle, om vi nu ville ha bilen klar så fort som möjlig, flytta över till fälgarna som vinterdäcken har. O det passar ju bra då vinterdäcken är utslitna. Inge extrakostnader. 780kr. Som hittat!

Meen. Så börjar man titta på Fredrik Pauluns Paulunmetoden på svt2 o hans domedagprofetia. Även om karln avslutar med ett klämmigt "ät inte för nyttigt nu bara" känner jag ändå viss ångest över allt nytt jag lärt mig. Och sånt ja visste om men behövde bli påmind om. Och sånt jag helt enkelt försökt att förtränga men som han overkligt skickligt skrapade fram igen..suck! Antar att det bara är att packa cancerväskan för det är väl där ja kommer sluta. 


"Kära vänner, vad vackra ni är när ni står såhär"  inledningen på Mona Sahlins 1majtal. Vet inte vad jag ska tycka om den där kvinnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0